Coinsquare verwerft StellarX, een wereldwijd gedecentraliseerd Crypto Platform

De aanwinst voegt een peer-to-peer portefeuille met globale fiat gateways aan het ecosysteem van Coinsquare toe.

TORONTO--()--Vandaag heeft Coinsquare, Canada’s belangrijkste cryptocurrency trading platform voor de handel in Bitcoin, Ethereum en andere cryptocurrencies, aangekondigd dat het StellarX heeft overgenomen.

De overname van StellarX komt vlak na de overname van BlockEQ, die zal worden omgedoopt tot de ankerportefeuille voor het StellarX platform.

“Wij zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat de cryptocurrency markt gedijt, en adoptie is de sleutel”, aldus Cole Diamond, CEO van Coinsquare. “Stellar is het snelste betaalnetwerk ter wereld en we zien een enorm potentieel voor het creëren van toonaangevende diensten op StellarX om de adoptie verder uit te breiden”, aldus Cole Diamond, CEO van Coinsquare.

Coinsquare Media Team
press@coinsquare.com