Alnylam Pharmaceuticals en Medison Pharma werken samen om RNAi Therapeutics in Israël op markt te brengen

ZUG, Zwitserland & PETACH TIKVA, Israël--()--Alnylam Pharmaceuticals, Inc. (Nasdaq: ALNY), het toonaangevende RNAi therapeutisch bedrijf, en Medison Pharma, de belangrijkste commerciële partner van Israël voor innovatieve geneesmiddelen, kondigde vandaag een exclusieve overeenkomst aan om ONPATTRO®, de allereerste op de markt gebrachte RNAi therapeutica in ontwikkeling in de Alnylam RNAi portefeuille, op de markt te brengen.

“Ons partnerschap met Medison markeert een belangrijke stap in onze wereldwijde commerciële expansie en geeft aan dat we van plan zijn om ervoor te zorgen dat patiënten die lijden aan ernstige zeldzame ziekten toegang hebben tot onze geneesmiddelen, ongeacht de locatie”, aldus Theresa Heggie, SVP en hoofd van Europa, het Midden-Oosten en Afrika, en Canada, Alnylam Pharmaceuticals.

Alnylam Pharmaceuticals, Inc.
Christine Regan Lindenboom