Knopp Biowetenschappen breidt onderzoekssamenwerking met Cincinnati Children’s uit om het effect van dexpramipexol bij ontstekingsziekten te karakteriseren

Dr. Patricia Fulkerson, een autoriteit in de eosinofiele biologie, zal de effecten van dexpramipexol in het stamcelcultuursysteem analyseren

PITTSBURGH--()--Knopp Biosciences LLC, een particulier bedrijf dat zich toelegt op het leveren van baanbrekende behandelingen voor ontstekings- en neurologische aandoeningen met een grote onvervulde behoefte, kondigde vandaag de uitbreiding aan van haar onderzoekssamenwerking met Cincinnati Children’s Hospital Medical Center om het eosinofil-depletterende werkingsmechanisme van Knopp’s lead investigational drug, dexpramipexole, verder te verduidelijken.

ICR Healthcare

Media: