Biomax Informatics lanceert NeuroXM™ Brain Science Suite

PLANEGG, Duitsland--()--Biomax Informatics AG kondigt de lancering aan van zijn laatste product, de NeuroXM™ Brain Science Suite, deze week op het Biomax-ETRI Symposium on Cognitive Brain Informatics gehouden in Planegg, Duitsland. Volgend op een succesvol vroege vogel programma, het bedrijf lanceerde de NeuroXM suite met gereedschappen en functies voor het werken met multimodale multi-dimensionale hersendata klaar voor klinisch gebruik.

De prijswinnende NeuroXM Brain Science Suite laat hersenwetenschappers interactief werken met multi-dimensionale multimodale hersendata van neuroimaging tot genetica en transcriptomics. De suite bevat een samengesteld kennismodel voor het beheren van grote aantallen heterogene data beschikbaar voor de hersens. Het verbindt hersendata van patiënten aan publieke kennis in databases, atlassen en ontologieën voor automatische annotatie met methodologische meta-informatie zodat het van onschatbare waarde wordt voor klinisch en wetenschappelijk gebruik.

Dr. Markus Butz-Ostendorf
Biomax Informatics AG