Visa onthult nieuwe partners voor tokenization om de veiligheid van betalingen te vergroten en de gevolgen van datamisbruik te verminderen

Visa verwelkomt 20 nieuwe partners van Visa Token-diensten die hun tokenization zullen helpen uitbreiden naar duizenden handelsklanten en miljoenen klanten over de hele wereld

SAN FRANCISCO--()--Visa Inc. (NYSE: V) heeft vandaag de commerciële uitbreiding aangekondigd van de Visa Token-service voor credential-on-file (COF) token-aanvragers, een mijlpaal in de richting van verdere zekerheid van consumentenbetalingen in het digitale kanaal.

Met deze uitbreiding, acquirer gateway en technologie zullen de partners Adyen, AsiaPay, Braintree, Checkout.com, Cherri Tech, CyberSource, Elavon, Ezidebit, eWAY, Fit-Pay, Giesecke & Devrient, PayPal, Payscout, Rambus, SafeCharge, SecureCo, Square, Stripe, Worldpay en YellowPepper nu of binnenkort in staat zijn om credential-on-filebetalingen te digitaliseren namens hun handel- en betalingsklanten.

Visa Inc.
Sheerin Salimi, 415-805-5923