MAXON maakt benoemingen voor Senior Managementteam bekend

Nieuwe gestroomlijnde organisatorische activiteiten zet bedrijf op koers voor wereldwijde strategische groei

FRIEDRICHSDORF, Duitsland--()--MAXON, de toonaangevende ontwikkelaar van professionele 3D-softwareoplossingen, heeft vandaag aanstellingen aangekondigd voor het managementteam om er een wereldwijd gericht softwareontwikkelingsbedrijf van te maken. Het executive leadership-team verandert met onmiddellijke ingang om de strategische doelen die David McGavran, Chief Executive Officer, heeft gesteld voor de toekomst van MAXON en de befaamde 3D-softwareapplicatie Cinema 4D.

“Dit is een spannende en transformerende tijd in de evolutie van MAXON en ik sta te popelen om met ons nieuwe managementsteam samen te werken dat het beste talent in onze kantoren vertegenwoordigt. We zijn klaar om MAXON naar het volgende niveau te brengen”. verklaarde McGavran.

Vicky Gray-Clark / Ambient PR
408-318-1980 / vicky@ambientpr.com

Release Summary

MAXON announces senior leadership appointments. Executive team members bring deep 3D media and entertainment industry experience.

Vicky Gray-Clark / Ambient PR
408-318-1980 / vicky@ambientpr.com