BCW verwerft creatieve grootmacht HZ en breidt daarmee expertise in geïntegreerde communicatie aanzienlijk uit

NEW YORK--()--BCW (Burson Cohn & Wolfe), een toonaangevend wereldwijd communicatiebureau en een WPP-bedrijf, kondigde vandaag aan dat het HZ heeft overgenomen, een van de grootste onafhankelijke, digitaal gestuurde, geïntegreerde creatieve bureaus in de VS met het hoofdkantoor in Rockville, Maryland en verder kantoren in Baltimore, Los Angeles, New York en Washington, D.C., en dat de overname de mogelijkheden van de bijna 200 creatieve en digitale professionals van HZ zal toevoegen aan de diepgaande expertise van BCW op het gebied van geïntegreerde communicatie in alle industriesectoren.

Het brede aanbod van HZ omvat een volledig spectrum van meerkanaals digitaal ontwerp en ontwikkeling, mobiele activatie, sociale media, merk- en identiteitscreatie, content, film- en videoproductie, zoekmachinemarketing (SEO/SEM), data en analyses en geïntegreerde mediaoplossingen. Het brede klantenbestand van HZ omvat de consumenten-, horeca-, food & beverage-, onderwijs-, B2B-, vastgoed-, sport- & entertainment, gezondheids- en technologie-industrie en telt Hilton Worldwide, Salesforce.org en Tishman Speyer’s Rockefeller Center tot zijn topklanten.

Catherine Sullivan, 212-798-9501
BCW