Luxoft een van de zes bedrijven die met Amazon Web Services de ingebruikname van blockchain versnelt

SEATTLE--()--Luxoft Holding Inc (NYSE:LXFT), een internationale IT-dienstverlener, heeft vandaag aangekondigd samen te werken met Amazon Web Services (AWS) om grote bedrijven in staat te stellen blockchain en distributed ledgers in gebruik te nemen.

Luxoft is een een van de zes IT- en consultbedrijven die klanten van AWS hun advies- en ontwikkelingsdiensten voor blockchain aanbieden.

“We zijn erg blij samen te werken met AWS om mensen bekend te maken met blockchain en distributed ledgers”, zei Vasiliy Suvorov, vicepresident voor technologische strategie van Luxoft. “Blockchain gaat over het einde van grootschalige data-opslag, meer vertrouwen en operationele efficiëntie. Door AWS te gebruiken voor de installatie en integratie van distributed ledger-technologie voor dagelijkse processen kunnen bedrijven hun werkwijze op revolutionaire manier veranderen.”

Media Inquiries
Patrick R. Corcoran