NMI akkoord over aankoop Creditcall voor grotere capaciteiten in EMV en omnichannel

Overname voor de creatie van een nieuwe en innovatief platform met omnichannelbetalingen voor ISO’s, ISV’s, VARs, betalingsproviders en verkopers

ROSELLE, Ill. & BRISTOL, Engeland--()--NMI, een toonaangevende provider van betaaltechnologie voor onafhankelijke verkooporganisaties, onafhankelijke softwareverkopers, wederverkopers en facilitatoren, heeft vandaag aangekondigd definitief akkoord te zijn over de aankoop van Creditcall, een gateway voor betalingen en systeemleverancier van EMV-systemen. Met kantoren in Bristol, Engeland en New York en klanten over de hele wereld biedt Creditcall NMI wereldwijd een voet aan de grond en toegang tot nieuwe markten. Deze overname onderscheidt NMI nog meer van traditionele providers van betaalgateways, door de capaciteiten op vlak van omnichannel en EMV verder te vergroten. Dit creëert een unieke platform voor betaalgateway die alle verkoopkanalen ondersteunt, inclusief retail, e-commerce, mobiel en onbeheerd.

NMI
Lisa Puchalski, 847-352-4850 x151