Yonnic GmbH versterkt targeting voor cliënten met IP-geolocatie van Digital Element

Toonaangevend bedrijf in IP-gegevens verhoogt accuratesse en veiligheid voor marketingcampagnes

LONDEN--()--Het toonaangevende bedrijf in IP-geolocatie Digital Element heeft vandaag bekendgemaakt dat Yonnic GmbH, pionier in marketingsystemen, zijn technologie NetAcuity heeft geselecteerd om targeting door zijn cliënten efficiënter te maken.

Yonnic zorgt voor relevantie van merken door de bedoelingen van consumenten te achterhalen en te verzilveren via zijn gepatenteerde intentiegerichte planningstool. De kernapplicatie, CloudTDS, verzorgt traffic-routing en contentlevering op basis van uiteenlopende, aanpasbare regels en instellingen, zoals geografische targeting en specifieke targeting per apparaat. Door data van NetAcuity te incorporeren in dit systeem, heeft Yonnic het vermogen zijn geografische targeting te upgraden naar een accuratere oplossing voor zijn cliënten.

Press Contact
GingerMay PR