Telstra en Sigma Systems presenteren catalogusgerichte, dynamische creatie van aanbod op TM Forum Live! Asia

TORONTO--()--Sigma Systems, internationaal leider in catalogusgerichte software, heeft vandaag aangekondigd een presentatie te geven op TM Forum Live! Asia. Dat doet het bedrijf in samenwerking met Telstra, een toonaangevend telecom- en technologiebedrijf uit Australië.

Catherine Michel, Chief Technology Officer (CTO) van Sigma, staat op het podium naast Fawad Nazir, CTO van Telstra. Ze geven samen redenen waarom traditionele dienstverleners een ‘digital native’ benadering moeten hanteren voor succes in een digitale economie, maar ook een overeenkomstige operationele wendbaarheid. Het vermogen binnen enkele minuten – in plaats van enkele maanden – nieuwe aanbiedingen te doen en snel nieuwe verdienmodellen op te zetten is van cruciaal belang voor een geslaagde operator.

Sigma Systems
Noor Manji, +1-416-943-9696
Manager, Corporate Communications
Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell / Paul Howlett-Davey
+44-1473-633123
www.milnerltd.com

Sigma Systems
Noor Manji, +1-416-943-9696
Manager, Corporate Communications
Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell / Paul Howlett-Davey
+44-1473-633123