General Cable rapporteert derdekwartaalcijfers 2017

HIGHLAND HEIGHTS, Ky.--()--General Cable Corporation (NYSE: BGC) heeft vandaag zijn derdekwartaalcijfers van 2017 gepresenteerd. In de drie maanden die eindigden op 29 september, was het gerapporteerde verlies per aandeel 0,28 dollar. De operationele winst was 1 miljoen dollar, met inbegrip van de afschrijving van 27 miljoen dollar bij de verkoop Chinese bedrijfsonderdelen. De aangepaste winst per aandeel en de aangepaste bedrijfswinst bedroegen in het kwartaal respectievelijk 0,25 en 43 miljoen dollar. Op pagina twee van het originele, Engelstalige persbericht staat informatie over de afstemming van gerapporteerde en aangepaste resultaten en aanverwante publicaties.

Micheal T. McDonnell, president en CEO, zei: “We zijn blij een sterk derde kwartaal te rapporteren. Ons team blijft onze strategische routekaart goed uitvoeren, wat resultaten in kernsegmenten in Noord-Amerika, Europa en Latijns-Amerika bevordert, ondanks uitdagende ontwikkelingen in de sector. Over het algeheel blijven onze prestaties in de tweede halfjaar op schema om aan onze eerder gemelde prognoses te voldoen. We verwachten dat het tweede halfjaar van 2017 consistent is met het eerste halfjaar en we met 30 procent groeien ten opzichte van het tweede halfjaar van 2016.”

General Cable Corporation
Len Texter, 859-572-8684