Royal Yacht Brokers accepteert cryptovaluta en goud als betaalmiddel voor verhuur luxejacht

This is a photo of Motor Yacht Light Holic, one of the numerous yachts RYB clients can charter.(Photo: Business Wire)

MONACO--()--Royal Yacht Brokers SARL (“RYB”), een toonaangevend agentschap in makelaardij en verhuur van jachten, heeft vandaag bekendgemaakt dat het bedrijf cryptovaluta, zoals Bitcoin en Ethereum, en edelmetalen, zoals goud en platina, gaat accepteren als betaalmiddelen voor zijn diensten.

Nu cryptovaluta steeds vaker worden geaccepteerd in de vastgoedsector, denkt het bedrijf dat het slechts een kwestie van tijd is dat deze betaalmiddelen ook in de markt voor luxe en lifestyle breder wordt geaccepteerd. RYB is er trots op de eerste in de mariene industrie te zijn die deze innovatie in betalingen omarmt.

Wilt u meer weten, of een interview aanvragen met Tommaso Chiabra? Neem dan contact op met:
Andra Coman, Broker Assistant RYB
26 Bis, Bd. Princesse Charlotte, 98000 Monaco