Kennedy Wilson en Kennedy Wilson Europe Real Estate Plc fuseren in een bedrijf van 8 miljard dollar

BEVERLY HILLS, Calif.--()--Internationaal vastgoedinvesteerder Kennedy-Wilson Holdings, Inc. (NYSE:KW) (KW) heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn fusie met Kennedy Wilson Europe Real Estate Plc (LSE:KWE) (KWE) is voltooid. Door deze transactie ontstaat een internationaal toonaangevend platform voor vastgoedinvesteringen en vermogensbeheer met een bedrijfswaarde van 8 miljard dollar.

“Deze bundeling met KWE staat voor een spannend, nieuw hoofdstuk voor ons bedrijf”, zei William J. McMorrow, bestuursvoorzitter van KW. “We gaan naar een vereenvoudigde bedrijfsstructuur die meer regelmatige inkomsten genereert uit stabiele vastgoedinvesteringen en meer opwaarts potentieel van waardeverhogende initiatieven over de hele wereld. We verkeren in een goede positie voor groei en blijven ons inzetten voor een naar risico gewogen rendement op ons geïnvesteerde kapitaal.”

Kennedy Wilson
Investors