Brambles in Dow Jones Sustainability World Index 2017 uitgeroepen tot leider van categorie Commercial Services and Supplies

Brambles is a leading supply-chain logistics company operating in more than 60 countries primarily through the CHEP and IFCO brands (Photo: Business Wire)

LONDEN--()--Brambles, het toonaangevende bedrijf in de logistiek rond distributieketens met activiteiten in zestig landen via de merken CHEP en IFCO, is in de Dow Jones Sustainability Index (DJSI) van 2017 als een van de best presterende bedrijven aangemerkt in de categorie Commercial Services and Supplies. De door Brambles aangedragen oplossingen en het duurzame verdienmodel van het bedrijf steunen op de levering van circa 590 miljoen herbruikbare pallets, kratten en containers voor gezamenlijk gebruik door meerdere partijen binnen internationale distributieketens.

Edelman
Jack Dyas