Encanto Potash Corp rondt CAD $100 miljoen financieringsfaciliteit af met GEM Global

VANCOUVER, British Columbia--()--Encanto Potash Corp. (hierna “Encanto” of “concern“) gerelateerd aan de TSX-V genoteerde Potash development; Mining and Operating company (TSX-V: EPO) is verheugd mee te kunnen delen dat het een financieringsfaciliteit van CAD $100 miljoen is overeengekomen. In de financieringsovereenkomst, getekend op 15 september 2017 (hierna “de overeenkomst”, is afgesproken dat GEM Investments America, LLC en GEM Global Yield LLC SCS in de komende drie jaar tot CAD $100,000,000 zullen investeren.

Het kapitaal zal worden gebruikt om de ingenieurs- en ontwerpfase van de mijn te bekostigen in afwachting van de start van de bouwwerkzaamheden in september 2019. In een joint venture-overeenkomst met Muskowekwan Resources Ltd en Chief Reginald Bellerose van de Muskowekwan-stam heeft Encanto de minerale rechten voor de mijn en voltooide voorstudies veilig gesteld.

Encanto
Jeffrey Brown, 518-522-4732