ERYTECH presenteert positieve resultaten van fase 2b-onderzoek naar Eryaspase in combinatie met chemotherapie als tweedelijnsbehandeling tegen alvleesklierkanker

LYON, Frankrijk--()--ERYTECH Pharma (Paris:ERYP) (ADR:EYRYY) (Euronext Paris – ERYP), het biofarmaceutische bedrijf dat innovatieve behandelingen van zeldzame kankervormen ontwikkelt door de inkapseling van medicijnen in rode bloedcellen, heeft vandaag de volledige resultaten van zijn fase 2b-onderzoek naar eryaspase (GRASPA®) in combinatie met chemotherapie voor de behandeling van alvleesklierkanker. Het gaat om een gerandomiseerde onderzoek met open label behaalde zijn co-primaire eindpunten en bewees de significante verbetering in de algehele overleving (overall survival) en progressievrije overleving (PFS). De resultaten worden gepresenteerd gedurende de jaarlijkse bijeenkomt van de European Society for Medical Oncology (ESMO).

ERYTECH
Naomi Eichenbaum, +1-917-312-5151