ANA presenteert nieuwe online content IS JAPAN COOL? DOU

"IS JAPAN COOL? DOU" TOP (Graphic: Business Wire)

TOKIO--()--All Nippon Airways Co., Ltd. (ANA), het grootste en met vijf sterren bekroonde luchtvaartbedrijf van Japan, presenteert met trots zijn nieuwe online content: IS JAPAN COOL? DOU. De site geeft met behulp van de modernste technologieën een beeld van de traditionele Japanse cultuur. De content is te zien op IS JAPAN COOL?, een website die toeristische bestemmingen en populaire Japanse cultuur wereldwijd promoot.

Omdat Japan bekendstaat om zijn unieke popcultuur, legt het in 2012 gelanceerde IS JAPAN COOL? de nadruk op de promotie van de Japanse moderne cultuur. Nu het aantal toeristen dat Japan in 2016 bezocht boven de 24 ligt, geeft dit project dieper inzicht in de ware aard van Japan. Bezoekers van de site maken kennis met een manier van leven die wordt gevat in het begrip DOU: een culturele waarde die hoog staat aangeschreven in de traditionele Japanse cultuur.

IJC DOU Head Office @ AUR, Inc.
Misato Kagami (Ms.) / Ashita Iju (Mr.), +81-3-5545-3888
ijc_dou_pr-ml@aur.co.jp
*Please contact us by e-mail.
Or
ANA
Naheel Dajany, +81-3-6735-1111

IJC DOU Head Office @ AUR, Inc.
Misato Kagami (Ms.) / Ashita Iju (Mr.), +81-3-5545-3888
ijc_dou_pr-ml@aur.co.jp
*Please contact us by e-mail.
Or
ANA