NRI Secure lanceert Japan’s First

Overview of the "Blockchain Assessment" Service (Graphic: Business Wire)

TOKYO--()--NRI SecureTechnologies (President: Jun Odashima; hierna te noemen NRI Secure), een toonaangevende leverancier van oplossingen voor informatieveiligheid in Japan, is begonnen met het eerste Japanse “Blockchain Assessment”, een veiligheidsplan dat is ontworpen voor systemen en diensten die gebruik maken van blockchain technologie.

Nu de blockchain-technologie op bredere schaal wordt ingezet, wordt de aanwezigheid van veiligheidsgerelateerde kwetsbaarheden ook steeds duidelijker. Vooral met betrekking tot vernieuwende contracten, een van de essentiële elementen bij het gebruik van de blockchain, kan een cyberaanval op een van de kwetsbare programma’s leiden tot ernstige dreiging of schade door diensten zich anders te laten gedragen dan oorspronkelijk de bedoeling was.

Media Inquiries
Hitomi Nemoto, +81-3-6706-0622