SynteractHCR benoemt Steve Powell tot Chief Executive Officer

SAN DIEGO & GREENWICH, Conn.--()--SynteractHCR Holdings Corporation heeft vandaag bekendgemaakt dat Steve Powell per 10 juli 2017 is benoemd tot Chief Executive Officer. Powell is de opvolger van Wendel Barr, die SynteractHCR verlaat na zes jaar dienst als CEO. SynteractHCR is een bedrijf uit de portefeuille van Amulet Capital Partners LP en zet de toon als internationale aanbieder van uitbesteed onderzoek met focus op klinisch-wetenschappelijk onderzoek in de fases I tot en met IV. Het bedrijf heeft innovatieve cliënten uit de biofarmaceutische sector in de Verenigde Staten, Europa en Azië.

De heer Powell heeft meer dan 25 jaar aan ervaring als leidinggevende van zowel CRO’s als in de farmacie en biotech. Puttend uit zijn solide ervaring leidt hij de algehele strategie, positionering, processen en prestaties van het bedrijf.

Contact for SynteractHCR:
Beth Walsh, 760-230-2424
beth@clearpointagency.com
Contact for Amulet Capital Partners:
Melissa Sheer, 917-690-2199
melissa@kentplacellc.com

Contact for SynteractHCR:
Beth Walsh, 760-230-2424
beth@clearpointagency.com
Contact for Amulet Capital Partners:
Melissa Sheer, 917-690-2199
melissa@kentplacellc.com