Rimini Street, Inc. en GP Investments Acquisition Corp. maken definitief fusieakkoord bekend

LAS VEGAS & NEW YORK--()--Rimini Street, Inc. en GP Investments Acquisition Corp. (NASDAQ: GPIA; GPIAW; GPIAU) (“GPIAC”) hebben een definitieve fusieovereenkomst gesloten. Het akkoord resulteert in de fusie van Rimini Street met GPIAC. Na afronding van de transactie verandert GPIAC zijn naam naar verwachting in Rimini Street, Inc, en wordt de handel in zijn aandelen aan de NASDAQ hervat onder het tickersymbool RMNI.

Het in 2005 opgerichte Rimini Street is een wereldwijd toonaangevende aanbieder van ondersteunende diensten voor zakelijke software. Het bedrijf verleent ondersteunende diensten op abonnementsbasis voor software waarvoor Oracle Corporation, SAP SE en andere softwareverkopers een licentie hebben afgegeven. Rimini Street rapporteerde op 31 maart 2017 een naar jaarbasis geëxtrapoleerde omzet van 196 miljoen dollar en heeft sinds 2014 een samengesteld jaarlijks groeipercentage (CAGR) van 37 procent. Het bedrijf heeft circa 900 medewerkers in dertien landen in dienst en werkt voor meer dan 1200 cliënten, waarvan bijna honderd in de Fortune 500 and Global 100 staan.

Investors:
GP Investments, Ltd.
Joel La Banca Neto, + 55 11 3556-5505
joel.labanca@gp-investments.com
Industry Analysts & Media:
Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414
mmcglocklin@riministreet.com
Financial Communications & Capital Markets:
Edelman
Ted McHugh, + 201-341-0211
ted.mchugh@edelman.com