SAB Biotherapeutics versterkt raad van bestuur met veteraan uit biotech

Thorkil Kastberg Christensen (Photo provided by Thorkil K. Christensen)

SIOUX FALLS, S.D.--()--SAB Biotherapeutics (SAB), een bedrijf in klinische ontwikkeling van biofarmaceutica, heeft vandaag bekendgemaakt dat Thorkil Kastberg Christensen is toegetreden tot de raad van bestuur. Het in 2014 opgerichte SAB ontwikkelt met zijn unieke platform voor immuuntherapieƫn medische behandelingen op basis van menselijke antistoffen.

Christensen brengt SAB decennia aan ervaring in internationale strategieƫn en de tenuitvoerbrenging daarvan. Die ervaring deed hij op als financieel directeur van het in Denemarken gevestigde Novo A/S, dat het op 40 miljard dollar getaxeerde vermogen van de Novo Nordisk Foundation beheert en investeert. Hij zette twee decennia lang als ceo in China en vicepresident International Operations nieuwe organisaties van Novo Nordisk op in verschillende delen van de wereld.

SAB Biotherapeutics, Inc.
Melissa Ullerich, +1 605-695-8350