Nieuwe HuffPost onthuld

New HuffPost Logo

NEW YORK--()--The Huffington Post is vanaf nu HuffPost. Het bedrijf heeft vandaag enkele ingrijpende veranderingen aangekondigd die het merk versterken voor een nieuwe fase: het eerste vernieuwde design van de site ooit, een nieuw logo en een officiële naamsverandering naar “HuffPost” op alle platforms en socialmediakanalen. Dit is de eerste grote vernieuwing van het merk en de site in zijn twaalf jaar lange geschiedenis. Het bedrijf luidt hiermee een nieuw tijdperk in onder chief executive officer Jared Grusd en hoofdredacteur Lydia Polgreen.

Het nieuwe logo van HuffPost

“HuffPost is de pionier in online journalistiek en altijd toonaangevend in digitaal nieuws. Door deze veranderingen door te voeren, bouwen we voort op een erfenis van doorlopende innovatie”, zei Jared Grusd, ceo van HuffPost. “Vandaag zetten we zelfverzekerd een stap richting de toekomst. De merkvernieuwing en herlancering van onze producten staat symbool voor onze onophoudelijke doorontwikkeling, zodat ons publiek verbonden blijft met de snel veranderende wereld om hen heen.”

HuffPost
Lena Auerbuch Anderson, 212-402-7056