Tagspire van Quantomics stimuleert verkoop via social met innovatieve kunstmatige intelligentie

Loading media player...

AUSTIN, Texas--()--Tagspire, van Quantomic, LLC, heeft een van de indrukwekkendste toepassingen van een neuraal netwerk ontwikkeld. Hoewel de voordelen van deep learning regelmatig worden belicht, vindt Karim Hijazi, oprichter en ceo van Quantomic, dat deze doorbraak tot op heden een van de boeiendste toepassingen van machine learning is.

De firma is actief in gesprek met strategische kopers, maar Tagspire blijft het platform in de komende paar maanden bijschaven. Het bedrijf is van plan aan het einde van het voorjaar van 2017 een bètaversie voor genodigden te lanceren.

Quantomic, LLC
Karim Hijazi, +1-650-549-4388
Founder & CEO
info@quantomic.com

Release Summary

Quantomic's Tagspire utilizes Google TensorFlow's artificial intelligence and deep learning library to dramatically enhance social commerce and automate mobile and web application.

Quantomic, LLC
Karim Hijazi, +1-650-549-4388