WEY Technology: hypermoderne beursvloer voor Zwitserse Bank Julius Baer

Loading media player...

WEY Technology delivers the world's most advanced trading floor at Bank Julius Baer. (Photo: Business Wire)

ZURICH--()--WEY Technology heeft onlangs een van de technisch meest geavanceerde beursvloeren opgeleverd bij Bank Julius Baer in Zurich, Zwitserland. Ondanks de oppervlakte van meer dan 1750 vierkante meter, 1326 schermen en 223 werkplekken, is er geen enkele computer in de zaal. WEY ontwierp en installeerde een ultramoderne oplossing die de lopende activiteiten niet belemmerde tijdens het installatieproces van acht maanden.

Enkele van ‘s werelds belangrijkste financiële experts van Julias Baer werken vanaf nu op de modernste werkplekken, die zijn ontworpen voor optimale ergonomie, efficiëntie en flexibiliteit. De volledig gerenoveerde beursvloer is opgeleverd door WEY Technology, wereldmarktleider in beursvloersystemen.

WEY Technology AG
Markus Rinke