Together for Safer Roads benoemt Greg Martin tot operationeel topman en uitvoerend directeur

Greg Martin, Together for Safer Roads Chief Operating Officer & Executive Director (Photo: Business Wire)

WASHINGTON--()--Together for Safer Roads (TSR), een internationale coalitie van de private sector, heeft bekendgemaakt dat Greg Martin aantreedt als operationeel topman en uitvoerend directeur. Martin is een ervaren professional uit de transportsector met diepgaande kennis over transport en verkeersveiligheid, die hij heeft opgedaan in de private en publieke sector.

“Veilige wegen zijn belangrijk voor onze gezinnen, de maatschappij en bedrijven en TSR is gemotiveerder dan ooit om op mondiale schaal de verkeersveiligheid te verhogen en het aantal dodelijke en gewonde verkeersslachtoffers terug te dringen”, zei Carlos Brito, voorzitter van TSR en ceo van AB InBev. “Greg zorgt voor leiderschap binnen de gemeenschap voor verkeersveiligheid, wat van cruciaal belang is in het derde jaar van deze coalitie.”

Together for Safer Roads
Melissa Zuckerman, 202-591-4021