Posiflex presenteert nieuwste kiosk, POS-terminal en mobiel POS-station op EuroShop 2017

De Posiflex Self-Service Kiosk serie KK-2130 (Foto: Business Wire)

TAIPEI, Taiwan & RATINGEN, Duitsland--()--Posiflex Technology, Inc., een mondiaal toonaangevend merk op het gebied van het ontwerp en de productie van POS-oplossingen en randapparatuur, presenteert op EuroShop 2017 haar nieuwste producten, waaronder de nieuwe KK-serie kiosklijn, RT-serie POS-terminal en mobiele POS MT Serie MT-4310W.

Owen Chen, bestuursvoorzitter en CEO van Posiflex Technology, Inc. verklaarde: "Het is dankzij onze flexibiliteit dat wij onze voorsprong op de concurrentie hebben weten te behouden en nieuwe technologieën hebben kunnen ontwikkelen die een revolutie in onze bedrijfstak teweegbrengen. Posiflex, dé expert op de markt van interactieve kiosken, heeft de sterkste productportfolio in de mondiale POS-markt opgebouwd, van hybride mobiele POS-oplossingen tot de overname van KIOSK Information Systems. We zijn verheugd dat we dit jaar op EuroShop deze gloednieuwe oplossingen kunnen demonstreren, die de neerslag zijn van onze meer dan 30-jarige ervaring in de retailsector.”

Posiflex presenteert de volgende nieuwe producten:

KK-serie – Self-Service Kiosk

De KK-serie, die verkrijgbaar is met een 21,5” (KK-2130-serie) of 32” (KK-3200-serie) aanraakscherm, biedt de flexibiliteit om een unieke kiosk samen te stellen die voldoet aan de specifieke zakelijke en omgevingsvereisten van elke afnemer. De kiosk kan op verschillende manieren worden opgesteld: voor de KK-2130 serie vrijstaand op een sokkel of op een toonbank; voor de KK-3200 serie op een paal of aan de muur gemonteerd. De unit kan worden aangepast met geïntegreerde opties, waaronder EMV-betaalvoorzieningen, scanners, bonnetjes- / ticketprinters. Ze kunnen worden toegepast in onder meer restaurants, de hospitalitysector, winkels, bioscopen en openbaar vervoer.

RT-serie – Strakke POS-terminal zonder ventilator

De RT-serie ziet er fantastisch uit met zijn het unieke strakke ontwerp, ultra-slanke body en cleane achterkant. De RT-serie heeft een glad, true-flat aanraakscherm, dat verkrijgbaar is in 15” en 15.6”; de terminals zijn uitgerust met een Intel Apollo Lake CPU of Intel Skylake-U from Celeron to Core i7 CPU voor schaalbare prestaties. Het geavanceerde ontwerp voor kabelbeheer staat garant voor gemakkelijk onderhoud en spaart ruimte op de toonbank. En het fraaie uiterlijk tilt de uitstraling van de winkel naar een hoger plan en zorgt voor een onderscheidend imago.

MT-serie – Gepatenteerde hybride POS (U.S. Patent 9436226 B2)

De MT-4310W, die dit jaar voor het eerst wordt gepresenteerd op EuroShop, is een robuust, 10-inch “Wintel”-tablet met een aanraakscherm van Gorilla Glass. Hij is bij uitstek geschikt voor gebruik buiten, omdat het scherm ook in de zon goed leesbaar is. De POS kan worden uitgebreid met een ingebouwde in EMV-chiplezer voor elektronische betalingen. Het unieke hybride ontwerp, met een tablet die verandert in een handheld streepjescodescanner en vervolgens in een all-in-one POS, is gepatenteerd in de VS. De MT-serie is ideaal voor het bestrijden van wachtrijen bij kassa's, voorraadbeheer, mobiele betalingen en klantenbinding.

Posiflex ontwerpt en fabriceert haar producten zelf. Haar producten zijn perfect afgestemd op de veeleisende, snel bewegende detailhandel en hebben hun degelijkheid bewezen. Kom langs in Hal 7A/F07 om meer informatie over deze oplossingen te ontvangen van een Posiflex-verkoopvertegenwoordiger.

Over Posiflex:

Posiflex is een bedrijf dat POS- en industriële aanraakterminals en randapparaten ontwerpt en fabriceert. De producten van Posiflex worden al sinds 1984 wereldwijd gebruikt. Voor meer informatie: www.posiflex.com

Contactgegevens bedrijf:
Posiflex Technology, Inc.
T: +886 (0)2 2299-1599
sales@posiflex.com.tw
Contactgegevens voor de pers Duitsland:
Baltzer Communications
Viviane Baltzer, +49(0)89-12392993
viviane.baltzer@web.de

Contactgegevens bedrijf:
Posiflex Technology, Inc.