Panasonic en Digital Hollywood University filmen en streamen najaarspresentatie modemerk YOHJI YAMAMOTO in Parijs

LUMIX DC-GH5 will be used for the shoot of YOHJI YAMAMOTO's fashion show at the Paris Collection (Photo: Business Wire)

PARIJS--()--Panasonic Corporation en het Digital Hollywood University Media Science Laboratory werken samen met YOHJI YAMAMOTO Co., Ltd. aan de presentatie van de najaars- en wintercollectie van het befaamde Japanse modemerk YOHJI YAMAMOTO. De show barst op vrijdag 3 maart om 20.00 uur in Parijs los op de Paris Fashion Week, die wereldwijd veel aandacht uit de mode-industrie genereert. De presentatie wordt vanuit meerdere punten vastgelegd door de nieuwe digitale camera’s met enkele lens en zonder spiegelreflex, de LUMIX DC-GH5, voor een livestream via internet.

Panasonic onderzoekt sinds februari 2014 nieuwe methodes voor beeldweergave met 4K-technologie en ontwikkelt elektronica voor digitaal beeld die ware uitdrukkingen tot leven brengt. Daarbij werkt het samen met het onderzoekscentrum van Tomoyuki Sugiyama en het Digital Hollywood University Media Science Laboratory.

Media Contacts:
Panasonic Corporation