Rambus versnelt ingebruikname mobiele portemonnee met Unified Payment Platform

(Graphic: Business Wire)

SUNNYVALE, Calif.--()--Rambus Inc. heeft vandaag zijn veelomvattende platform voor mobiele betalingen aangekondigd. Dit platform vergroot de veiligheid van betalen, verlaagt operationele kosten en verhoogt de omzet van winkeliers. Het Rambus Unified Payment Platform converteert en beheert in alle veiligheid digitaal kapitaal. Zodoende stelt het platform consumenten in staat in een enkele transactie te betalen met krediet, punten en coupons, wat een transformatie teweegbrengt in onze manier van winkelen.

“Ons Unified Payment Platform steunt op een door banken gewaardeerd fundament, dat we met onze overname van Bell ID hebben verworven. Het draait op tokenisering en kaarttechnologie die ook in gebruik zijn bij ‘s werelds grootste banken en betaalnetwerken”, zei Ron Black, topman van Rambus. “Ons nieuwe platform breidt dit aanbod uit, wat winkeliers de mogelijkheid biedt betalingen en digitale valuta in één app te verwerken, waarmee ze een verbeterde winkelervaring zonder obstakels creëren.”

Rambus
Agnes Toan, 408-462-8905