Lenovo staat met intelligente apparaten en diensten klaar voor nieuw mobiel tijdperk

BARCELONA, Spanje--()--Lenovo presenteert vandaag zijn met elkaar samenhangende apparaten en diensten die zijn toegerust op een nieuw tijdperk van mobiel. Ze laten zie hoe de moderne mens vandaag de dag systemen eist die connectiviteit, hardware en gebruiksvriendelijk design combineren. Lenovo introduceert op het Mobile World Congress 2017 zijn portfolio vol nieuwe apparaten, dat zich uitstrekt over alle mobiele vormfactoren. Zo combineert Miix 320, met afneembaar toetsenbord, een betaalbare prijs met connectiviteit onderweg. Lenovo presenteert ook zijn 2-in-1-laptops Yoga 720 en 520, vier tablets, de veelzijdige Tab 4-serie voor het hele gezin en de smartphones Moto G 5 and Moto G 5 Plus, die voor een betaalbare prijs hoogwaardige functies bieden. Alle toestellen hebben met elkaar gemeen dat ze gebruikers echt mobiel maken. Zo bestaat de optie voor bijna alomtegenwoordige LTE-connectiviteit. Tegelijkertijd kondigt Lenovo aan Lenovo Connect te hebben verrijkt met support voor herprogrammeerbare e-simkaarten. Deze functie stelt klanten met bepaalde LTE-apparaten van Windows in staat gelijktijdig te profiteren van lokale telecomcontracten voor thuisgebruik en de gunstigste prijzen voor draadloze roaming onderweg, zonder de verplichting de simkaart te verwisselen.

Lenovo
Ray Gorman, 919-257-6325