RF IDeas stelt pcProx® Plus BLE-technologie met Bluetooth tentoon op HIMSS17

ROLLING MEADOWS, Ill.--()--RF IDeas Inc., de toonaangevende vernieuwer en producent van lezers van werknemersbadges, presenteert zijn pcProx® Plus BLE met energiezuinige Bluetooth®-technologie voor mobiele applicaties.

RF IDeas pcProx® Plus BLE is een programmeerbare kaartlezer met duale frequentie. Het apparaat heeft voordeel dat het chipkaarten (125 kHz), contactloze smartkaarten (13,56 MHz) en toestellen met Bluetooth-functie kan aflezen. Afhankelijk van de applicatiesoftware kan pcProx Plus BLE worden ingesteld met een energiezuinige Bluetooth-baken voor uiteenlopende doeleinden, zoals tracking van objecten of locaties binnen een gebouw. Daarnaast kunnen mobiele apparaten met Bluetooth dienen als veilig middel voor authenticatie en identificatie; ideaal voor toepassingen in de zorg.

RF IDeas, Inc.
Arlene King