Asterand Biosience en MolecularMD werken samen voor versnelde validatie van therapeutische biomarkers, optimalisatie, ontwikkeling en vermarkting

PORTLAND, Ore. & CAMBRIDGE, Mass. & DETROIT--()--Asterand Bioscience, leider in kwalitatief hoogwaardig en goed gekarakteriseerd menselijk weefsel en daarop gebaseerde systemen ter ondersteuning van medicijnonderzoek, heeft vandaag zijn samenwerking met MolecularMD aangekondigd. Hiermee combineren ze de expertise van MolecularMD in moleculaire diagnostiek met Asterand Bio’s capaciteiten op vlak van medicijntargeting en validatie van kandidaat-medicijnen. MolecularMD is een bedrijf in moleculaire diagnostiek dat op maat gemaakte klinische tests en andere diagnostische hulpmiddelen ontwikkelt. Het ondersteunt klinisch-wetenschappelijk onderzoek en de vermarkting van doelgerichte therapieën tegen kanker. Door samen te werken creëren de bedrijven een workflow van begin tot eind voor de biofarmacie en versterken ze hun aanbod in testontwikkeling en validatie. Tegelijkertijd scheppen ze een mondiaal werkterrein voor de efficiënte uitvoering van hun analyses.

MolecularMD
Fritz Eibel