General Cable benoemt Shruti Singhal tot nieuwe topman voor Europa

HIGHLAND HEIGHTS, Ky.--()--General Cable Corporation (NYSE: BGC) heeft vandaag bekendgemaakt een nieuwe bestuurder van zijn Europese bedrijfsonderdeel te hebben benoemd. Shruti Singhal treedt op 27 februari aan als senior vicepresident van General Cable, president van het onderdeel in Europa en lid van het Strategische Bestuur van het bedrijf. Hij rapporteert direct naar T. McDonnell, president en ceo van General Cable.

Singhal is verantwoordelijk voor de strategische routekaart en transformatie van het bedrijf in Europa. Hij richt zich specifiek op groei door innovatie, zodat het bedrijf een vooraanstaande kosten-efficiƫntiepositie verwerft en een cultuur van hoogwaardige resultaten in stand houdt.

General Cable Corporation
Gavin Bell, 859-572-8684