NeoSapphire-all-flash-arrays van AccelStor krijgen certificaat DataCore Ready

AccelStor Fibre Channel array: NeoSapphire 3611 (Photo: Business Wire)

TAIPEI, Taiwan--()--AccelStor, aanbieder van software-defined all-flash-arrays, kondigt met trots aan dat zijn NeoSapphire 3605 en NeoSapphire 3611 zijn geslaagd voor het certificaat DataCore Ready. Deze all-flash-arrays voor Fibre Channel behaalden opvallende resultaten binnen het software-defined platform voor opslagsoftware SANsymphony™ van DataCore. Gebruikers hebben dankzij deze samenwerking nu betere mogelijkheden voor de virtualisering van opslag.

De NeoSapphire 3605 en NeoSapphire 3611 van AccelStor presteerden uitmuntend en plaatsten zichzelf als tier 1-opslagsystemen in DataCore. In de tests van DataCore met SANsymphony, ondersteund door de technologie DataCore™ Parallel-I/O, werkten ze zelfs bij zware stresstests goed, met een I/O-reactietijd van minder dan 1 milliseconde en behoud van grote IOPS-kracht. Bovendien presteert de FlexiRemap-technologie van AccelStor optimaal in reële casussen van DataCore, wat de algehele gebruikservaring van het systeem verbetert.

AccelStor, Inc.
Clara Lee, +886-2-77467616 ext. 2561