NAB Show Shanghai komt op als voornaam evenement voor media, technologie en contentproductie in China

WASHINGTON--()--De National Association of Broadcasters (NAB), producent van de NAB Show, heeft vandaag bekendgemaakt dat het aantal vastgestelde bezoekers voor de tweede editie van de NAB Show Shanghai is vervijfvoudigd. Het evenement vond van 6 tot 9 december plaats in het Kerry Hotel en het naastgelegen Shanghai National International Expo Center in het district Pudong in Shanghai in China. Het evenement, een co-productie met het International High Tech Cultural Device Cluster (TCDIC), trok meer dan 5000 bezoekers uit alle delen van de wereld. Dat is een stijging van 525 procent vergeleken met vorig jaar.

Alle cijfers zijn gebaseerd op voorinschrijving en inschrijvingen ter plekke. De audit van de cijfers loopt nog.

De NAB Show Shanghai had voor het eerst een complete exporuimte van vijftigduizend vierkante meter en 145 media- en technologiebedrijven, inclusief toonaangevende merken als Akamai Technologies, Inc.; B&H Photo Video, Christie; COPPOI; MOG Technologies; NERC-DTV; NewTek; Ricoh; Shanghai Media Group; Shanghai Oriental Pearl Media; Sony en Tata Communications.

National Association of Broadcasters
Ann Marie Cumming, 202-429-5350