Dr. Martine Dehlinger-Kremer van SynteractHCR verkozen tot president European CRO Federation, EUCROF

SAN DIEGO--()--SynteractHCR, een internationaal bedrijf in uitbesteed onderzoek (CRO), maakt bekend dat zijn vicepresident voor internationale medische en wettelijke zaken, Dr. Martine Dehlinger-Kremer, is verkozen tot voorzitter van de European CRO Federation. Ze vertegenwoordigt uit hoofde van die functie meer dan 300 aanbieders van uitbesteed onderzoek, met in totaal meer dan 20.000 werknemers in achttien landen. EUCROF is een non-profitorganisatie voor de bevordering van medisch onderzoek. Dit wil de federatie bereiken door een de kennis, competenties en vaardigheden van CRO’s in Europa te versterken.

Dehlinger-Kremer is onder meer verantwoordelijk voor het waarborgen van de missie van EUCROF, de vertegenwoordiging van de federatie, verdere ontwikkeling van haar educatieve activiteiten en garanties voor verdere groei. Ze blijft voorzitter van de de pediatrische werkgroep van EUCROF. Deze functie bekleedt ze al met verve sinds 2008. Ze blijft ook deel uitmaken van de internationale operationele bestuurscommissie van SynteractHCR.

SynteractHCR
Hilary McCarthy, 774-364-1440