Resolver koopt risicobeheeronderdelen van Wynyard Group; breidt internationaal afzetgebied uit, opent kantoren in Londen en Christchurch

TORONTO--()--Na het vrijwillige faillisementsproces van Wynyard Group Limited uit de Nieuw-Zeelandse stad Auckland rondt Resolver de aankoop van Wynyards pakket risicobeheersproducten af. Resolver breidt zijn klantenbestand aanzienlijk uit met de overname van de applicaties Wynyard Risk Management (WRM), Kairos Risk Management en Methodware Enterprise Risk Assessor (ERA). Meer dan 150 klanten die deze WRM-producten gebruiken zijn dankzij Resolver verzekerd van doorlopende support en een langetermijnvisie voor deze producten.

Resolver neemt een aanzienlijk deel van het oorspronkelijke team van WRM over, onder wie Bob Adderley, Scott James, Clint Walker en Adam Belfield. Dit zorgt voor ononderbroken ondersteuning van de platforms. “Het is een voorrecht klanten en werknemers van Wynyard WRM op de lange termijn een onderkomen te verschaffen.”

Resolver, Inc.
Marc DiGiorgio
CMO
marc.digiorgio@resolver.com

Release Summary

Resolver acquires assets related to multiple risk management applications of Wynyard Group; expanding its global footprint, opening offices in London, UK and Christchurch, NZ.

Resolver, Inc.
Marc DiGiorgio