AccelStor presenteert nieuwe all-flash-array: NeoSapphire P710

AccelStor New Flagship All-Flash Array: NeoSapphire P710 (Photo: Business Wire)

TAIPEI, Taiwan--()--AccelStor, aanbieder van software-defined all-flash-arrays, presenteert met blijdschap zijn nieuwe versie van NeoSapphire P710, het vlaggenschip onder de all-flash-arrays. De P710 stuwt prestaties naar een hoger niveau: Meer dan zevenduizend IOPS voor random writes in 4KB. Het is verrijkt met veel softwarefuncties, zoals snapshot, snapshot-backup, Free Clone, thin provisioning, thick provisioning, interne deduplicatie (Zero Page) en vSphere Web Client Plug-in. Daarbij worden geen concessies gedaan op vlak van prestaties, waardoor de P710 perfect is voor VDI-omgevingen en de eerste keuze is voor klanten die behoefte hebben aan grootse prestaties, veelzijdige softwarefuncties en gegevensbescherming. Met zijn rijkdom aan softwarevoordelen is de Neo Sapphire P710 geschikt voor iedere veeleisende toepassing.

AccelStor, Inc.
Clara Lee, +886 2 77467616 ext. 2561