OCP kondigt presentatie derde kwartaal en eerste negen maanden 2016 aan

CASABLANCA, Marokko--()--OCP S.A., internationaal toonaangevend in kunstmest, presenteert op donderdag 8 december zijn resultaten van het derde kwartaal en de eerste negen maanden van 2016. De resultaten worden via het Intralinks-portaal van OCP beschikbaar gesteld aan bezitters van obligaties van het bedrijf, gekwalificeerde institutionele kopers, effectenanalisten en marktmakers. De cijfers zijn vanaf 09.00 a.m. (EST)/02.00 p.m. (Marokkaanse/Londense tijd) in te zien.

De directie van OCP houdt op 8 december om 10.00 uur a.m. (EST)/ 03.00 p.m. (Marokkaanse/ Londense tijd) een conference call over het derde kwartaal en de eerste negen maanden van 2016. Dit gesprek is bedoeld voor bezitters van obligaties, gekwalificeerde institutionele kopers, effectenanalisten en marktmakers.

OCP – Investor Relations
Ghita Laraki, +212 522 924 183