Enquête SailPoint: 50 procent van bedrijven in 2021 gericht op cloud

LAS VEGAS--()--SailPoint, onbetwiste leider in gebruikersbeheer, ondervroeg klanten en aanwezigen van de Gartner IAM Summit over hun plannen voor cloudgebruik in de komende vijf jaar. Van de honderd respondenten plande 30 procent cruciale applicaties te verplaatsten naar de cloud in de komende twee jaar. Daarnaast gaf 50 procent aan bij it-aankopen voor 2021 de cloud prioriteit te geven.

“De overstap naar it in de cloud betekent dat onze it-organisatie kan focussen op betere facilitering van het bedrijf, in plaats van tijd besteden aan onderhoud aan it-structuur. Dat is het doel van ons it-team; ons bedrijf faciliteren en klantrelaties versterken”, zei Andrew K. Linn, bestuurder en hoofd it van Orrstown Bank. “Met SailPoints systeem voor cloud-based gebruikersbeheer IdentityNow, hebben we een bedrijfsbrede strategie voor gebruikersbeheer geïmplementeerd.”

SailPoint
Jessica Sutera, 978-278-5411