NAB Show Shanghai breidt aanbod uit

WASHINGTON--()--De tweede NAB Show Shanghai biedt een podium aan geavanceerde educatieve programma’s, waaronder drie centrale conferenties, vier conferentieroutes en een nieuwe exporuimte. De NAB Show Shangai is een productie van de National Association of Broadcasters (NAB) en de International High Tech Cultural Device Cluster (TCDIC). Het evenement vindt van 6 tot 9 december 2016 plaats in het Kerry Hotel en het naastgelegen Shanghai National International Expo Center, beide in de wijk Pudong van Shanghai.

De NAB Show is in het leven geroepen voor mediaprofessionals die betrokken zijn bij de creatie, het beheer en de distributie van content via omroepen en digitale media. De bijeenkomst is tegelijkertijd een integraal platform voor innovatie, zodat bezoekers de mogelijkheid hebben hun mondiale perspectieven te delen en leren over tactische en succesvolle bedrijfsstrategieën.

National Association of Broadcasters (NAB)
Ann Marie Cumming, 202-429-5307

National Association of Broadcasters (NAB)
Ann Marie Cumming, 202-429-5307