Acrobits kondigt integratie in iOS10 CallKit aan

Acrobits announces the launch of the iOS10 CallKit integration (Photo: Business Wire)

PRAAG--()--Acrobits maakt bekend dat al zijn op retail gerichte en zakelijke producten zijn geïntegreerd in de uitstekende CallKit API van iOS10. Mensen die gebruikmaken van Softphone, Groundwire en Cloud Softphone kunnen nu zonder enige extra inspanning VoIP-oproepen doen en ontvangen, alsof ze een native applicatie van hun iPhone gebruiken.

Acrobits is weer als eerste uit de startblokken vertrokken met de integratie in de baanbrekende CallKit API voor iOS10. Eerder had Acrobits als een primeur door 3G-oproepen mogelijk te maken en de hun toonzettende ondersteuning voor pushberichten evenementen te ontwikkelingen. Nu kondigt Acrobit met trots aan dat al zijn klanten uit de retail en zakenwereld de vruchten kunnen plukken van de CallKit API van Apple.

Acrobits
Rafael Torreblanca
Rafael.Torreblanca@acrobits.net
+420212245696