Frost & Sullivan ylistää Ascomin pitkällistä johtoasemaa yritystason langattomien puhelinten markkinoilla

Ascom Wireless Solutions hyödyntää teknologiainnovaatioita täyttääkseen yritysten kehittyvät vaatimukset maailmanlaajuisesti

(Graphic: Business Wire)

GÖTEBORG, Ruotsi--()--Frost & Sullivan myöntää Ascom Wireless Solutionsille vuoden 2016 Global Company of the Year -palkinnon äskettäin tekemänsä yritystason langattomien puhelinten markkinoihin keskittyvän analyysin perusteella. Ascom on saavuttanut 22 % osuuden markkinoiden kokonaistuloista vastaamalla innokkaasti vähäiselle huomiolle jääneisiin asiakkaiden tarpeisiin, parhaiden käytäntöjen tinkimättömällä täytäntöönpanolla, keskeisiin kehitysnäkymiin keskittyvällä, muista poikkeavalla ja innovatiivisella tuotevalikoimalla sekä tiiviillä asiakaskeskeisyydellä.

Ascom on vastannut asiakkaidensa muuttuviin liikkuvuuteen liittyviin tarpeisiin sekä perinteisen että uuden langattoman teknologian innovaatioilla, kuten perinteisillä hakulaitejärjestelmillä, digitaalisesti parannetuilla langattomilla puheluilla (DECT), äänensiirrolla Wi-Fi-yhteyden avulla (VoWiFi) ja jopa matkapuhelimilla. Yritys on parantanut huomattavasti asiakkaiden viestintää ja liikkuvuutta:

• Kehittämällä jatkuvasti IP-DECT-järjestelmää, parantamalla turvallisuutta, maksimoimalla skaalattavuutta ja lisäämällä järjestelmän kapasiteettia jopa 100 000 käyttäjälle.
  • Integroimalla kehittyneitä henkilökohtaisia hälytystoimintoja langattomiin puhelimiin, esim. painikkeet, automatisoidut kaatumis-/liikkumattomuushälytykset, jotka sopivat yksin työskenteleville.
  • Kehittämällä ensisijaisia VoWiFi-puhelimia tukemaan 802.11n-standardia.
  • Kehittämällä Ascom d81 -puhelimen, joka on yksi alan kestävimmistä DECT-puhelimista, ja erittäin luotettavan Ascom d81Ex -laitteen, joka sopii käytettäväksi räjähdysvaarallisissa tiloissa.
  • Kehittämällä Ascom Unite Messaging Suite™ -ohjelmiston, joka mahdollistaa asiakkaiden toimintakriittisten järjestelmien yhdistämisen mobiiliviestintään.
  • Kehittämällä terveydenhuoltoalan Unite Axess -viestintäsovelluksen älylaitteisiin.
  • Esittelemällä Ascom Myco™ -laitteen, joka on mullistava VoWiFi- ja 3G-matkapuhelinverkossa toimiva Android-pohjainen, hoitohenkilökunnan tarpeisiin suunniteltu älypuhelin.
  • Kehittämällä vuodelle 2017 suunnitteilla olevan uuden sukupolven Ascom Myco -laitteen (DECT + Wi-Fi), joka yhdistää erinomaisen DECT-äänenlaadun ja korkean tiedonsiirtonopeuden laajakaistasovelluksille Wi-Fi-verkossa.

”Ascom piti tarpeellisena jo varhaisessa vaiheessa kehittää prosesseja ja työkaluja, joiden tulokset ovat yhdenmukaisia. Se havaitsi yhteneväisyyksiä onnistuneissa langattomien puhelimien käyttöönotoissa ja antoi sen perusteella käytettäväksi vaadittavat asiakirjat, parhaiden käytäntöjen materiaalit ja diagnostiikkatyökalut useille kanavakumppaneille, yksittäisille käyttäjille ja laitoksille”, sanoo Frost & Sullivanin ICT Principal Analyst Alaa Saayed. ”Ascom tarjoaa erityisesti terveydenhuollon markkinoille useita koulutusmuotoja, kuten ohjattua koulutusta, omassa tahdissa opiskeltavaa sähköistä opiskelumuotoa, sekä kattavia käyttöohjeita ja pikaoppaita.”

Vuosien varrella Ascom on menestynyt erinomaisesti yhteenlaskettujen tuottojen, tuottojen kasvun, käyttökatteiden ja muiden keskeisten taloudellisten mittareiden suhteen. Wireless Solutions -yksikön osuus on 74 % konsernin liiketoiminnasta ja se on osoittanut jatkuvaa kannattavuutta. Pohjois-Amerikassa Wireless Solutions -yksikkö auttoi Ascomia saavuttamaan kaksinumeroisia kasvulukuja vuonna 2015 sekä saapuvien tilausten että tuoton suhteen. Yritys jatkaa kasvutavoitteiden täyttämistä Euroopassa, erityisesti Saksassa ja Sveitsissä, ja se jatkaa tasaista kasvuaan Aasian ja Tyynenmeren alueella sekä Latinalaisessa Amerikassa.

Ascomin asiakastyytyväisyys on korkeaa. Monet organisaatiot, kuten sairaalat, terveydenhuoltolaitokset, tuotantolaitokset ja vähittäismyymälät kertovatkin Ascomin huomioivan heidän erityistarpeensa ja -rajoitteensa räätälöiden ratkaisuja näitä käyttöönotettaessa.

”Lisäksi Ascom Wireless Solutions tarjoaa asiakkaille useita työkaluja mahdollisia tiedusteluja ja ongelmanratkaisua varten”, huomauttaa Saayed. ”Ascomin tekniset palvelut tarjoavat jälleenmyyjille ja asiakkaille monia erilaisia palveluja, kuten teknistä tukea ja koulutusta, järjestelmäanalyysejä, kenttäsuunnittelua, tuotteiden korjauksia ja sopimuspalveluja. Ammattilaispalvelut voidaan mukauttaa täyttämään asiakaskohtaiset tarpeet.”

Ascom nauttii vankkaa brändin ja tuotteiden tunnettuutta organisaatioiden keskuudessa, joilla on liikkuvuuteen liittyviä tarpeita. Tällä hetkellä 60 % yrityksen Wireless Solutionsin nettotuloista tulee terveydenhuoltoalalta, ja yritys pyrkii olemaan johtava terveydenhuollon ICT-ratkaisujen toimittaja vuoteen 2020 mennessä. Ascomin vahvan kokonaiskasvun ja visionäärisen johtajuuden ansiosta Frost & Sullivanilla on ilo myöntää Ascomille vuoden 2016 Global Company of the Year -palkinto.

Frost & Sullivan myöntää palkinnon joka vuosi yritykselle, joka on osoittanut ylivoimaista kasvustrategian suunnittelua ja toteutusta. Palkinnon saavan yrityksen vahvuuksina on tyypillisesti ollut tuote- ja teknologiainnovaatiot, asiakasarvon vahva ymmärrys ja nopea reagointi asiakkaiden tarpeisiin. Lyhyesti sanottuna palkinto tarkastelee alan kehittyvien markkinoiden toimijoita ja tunnistaa niiden parhaat käytännöt, joilla on vaikutus tulevaisuuden kasvunäkymiin.

Frost & Sullivanin parhaiden käytäntöjen palkinnot jakavat tunnustusta monilla eri alueilla ja maailmanmarkkinoilla toimiville yrityksille, jotka ovat onnistuneet saavuttamaan loistavia tuloksia esimerkiksi johtajuuden, teknisten innovaatioiden, asiakaspalvelun ja strategisen tuotekehityksen saralla. Alan analyytikot vertailevat markkinoiden toimijoita ja mittaavat näiden suorituskykyä perusteellisten haastatteluiden, analyysien ja laajojen toissijaisten tutkimusten avulla.

Tietoja Frost & Sullivanista

Kasvukumppanuusyritys Frost & Sullivan luo yhdessä asiakkaidensa kanssa näiden menestyksen kannalta ensisijaisen tärkeitä kaukonäköisiä innovaatioita, jotka vastaavat globaaleihin haasteisiin ja niihin liittyviin kasvumahdollisuuksiin.

Frost & Sullivanin kasvukumppanuus, ”Growth Partnership”, tukee asiakkaita arvioimalla näitä mahdollisuuksia ja sisällyttämällä niihin kaksi kaukonäköisen innovoinnin kannalta tärkeää tekijää: kumppanuusinfrastruktuurin, Partnership Infrastructure, ja vastinetta rahalle integroidulla tavalla, Integrated Value Proposition.

• Integrated Value Proposition tukee asiakkaita kaikissa innovaation vaiheissa eli tutkimus­, analysointi­, strategia­, visio­, innovointi­ ja toteutusvaiheissa.
  • Partnership Infrastructure on ainutlaatuinen ja muodostaa kaukonäköisen innovaation perustan. Siihen sisältyvät kokonaisvaltainen tutkimus, koko toimialan kattavuus, urapolkujen parhaat käytännöt sekä Frost & Sullivanin globaali läsnäolo yli 40 toimipisteessä eri puolilla maailmaa.

Frost & Sullivanilla on jo yli 50 vuoden ajan kehittänyt kasvustrategioita maailman tuhannelle suurimmalle yritykselle, kasvaville yrityksille, julkiselle sektorille sekä sijoittajille. Onko organisaationne varautunut toimialalla tapahtuvaan seuraavaan suureen yhdistymiseen, teknologian pettämiseen, kasvavaan kilpailuun, megatrendeihin, parhaisiin käytäntöihin, muuttuvaan asiakasdynamiikkaan ja kehittyvien talouksien tarjoamiin markkinoihin?

Yhteydenotot: Aloita keskustelu

Liity meihin: Liity yhteisöömme

Tilaa: Uutiskirje "seuraavasta mullistuksesta"

Rekisteröidy: Saat käyttöösi edistyksellisen innovaation

Tietoja Ascom

Ascom on mobiilien työnkulku- ja ICT-ratkaisujen globaali toimittaja, joka keskittyy erityisesti terveydenhuoltoon. Ascomin visiona on parantaa digitaalisen tiedonvälityksen kulkua ja mahdollistaa parhaiden päätösten tekeminen missä ja milloin tahansa. Ascomin missiona on tarjota toimintakriittisiä ja reaaliaikaisia ratkaisuja liikkuviin ja nopeita reaktioita edellyttäviin käyttöympäristöihin. Ainutlaatuisen tuote- ja ratkaisuportfolionsa sekä ohjelmistoarkkitehtuurinsa ansiosta Ascomin luomat integrointi- ja mobilisointiratkaisut tarjoavat nopeita, kokonaisvaltaisia ja tehokkaita työnkulkuja terveydenhuoltoon, teollisuuteen, vartiointipalveluihin ja kaupan alalle.

Ascomin pääkonttori sijaitsee Baarissa, Sveitsissä. Yrityksellä on tytäryhtiöitä 15 maassa ja se työllistää noin 1300 henkilöä ympäri maailmaa. Ascom (ASCN) on listattu Sveitsin pörssiin.

Ascom Wireless Solutions
Roel Ottink
Puhelin: +46 702 136 273
Email: roel.ottink@ascom.com
tai
Frost & Sullivanista
Chiara Carella
Puh.: +44 (0)207 343 8314
Faksi: +1 210 348 1003
Sähköposti: chiara.carella@frost.com

Release Summary

Based on its recent analysis of the enterprise wireless phone market, Frost & Sullivan recognizes Ascom Wireless Solutions with the 2016 Global Company of the Year Award.

Ascom Wireless Solutions
Roel Ottink