Newracom onthult verkrijgbaarheid energiezuinig, op ARM Core gebaseerd wifi-subsysteem en RFIC IP voor IoT

NRC6181 : IEEE 802.11n MAC/PHY/Subsystem/RFIC+Front-end CMOS die (TSMC 40nm LP process) (Graphic: Business Wire)

IRVINE, Californië--()--Newracom, Inc., een toonaangevende ontwikkelaar en verstrekker van licenties voor intellectueel eigendom van baanbrekende wifitechnologie, heeft aangekondigd dat zijn NRC6181 verkrijgbaar is. Dit is een bewezen en op ARM Core gebaseerd wifi-subsysteem en RFIC UP met EEE 802.11b/g/n MAC/PHY, speciaal ontworpen voor toepassingen van het internet der dingen (IoT). NRC6181 is ontwikkeld voor gemakkelijk integratie in SoC’s van klanten en bevat een klein aantal gates voor kostenbesparing. Daarnaast is het stroomverbruik zeer laag, zoals vaak vereist voor IoT-toepassingen.

Newracom, Inc.
Marketing & Sales Department