Wipro lanceert DNA Decisions and Analytics Platform

EAST BRUNSWICK, New Jersey & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend internationaal bedrijf in it-adviezen en -processen, heeft vandaag zijn nieuwe platform Treasury DNA Decisions and Analytics gepresenteerd. Dit product helpt internationale financiële afdelingen digitaal op weg met cloud-technologieën. Treasury DNA steunt op tm5 van BELLIN, een toonaangevende aanbieder van managementsystemen.

Treasury DNA is een vernieuwend platform met een brede keur aan technologische diensten, die in abonnementsvorm worden aangeleverd. Dit is ideaal voor internationale boekhoudafdelingen die goed voorbereid de toekomst tegemoet willen treden. Het platform streeft naar een transformatie en verbetering van boekhoudprocessen binnen een onderneming. Het biedt actuele gegevens en praktische inzichten in de bedrijfsfinanciën voor krachtdadig financieel beleid.

Wipro Limited
Shraboni Banerjee