Point72 Asset Management werft internationaal voor Academy Program 2017

STAMFORD, Connecticut--()--Point72 Asset Management (Point72), het familiebedrijf dat optreedt als vermogensbeheerder van investeerder en filantroop Steve Cohen, breidt zijn baanbrekende Piont72 Academy Program uit. Voortaan werft het programma ook internationale studenten in Azië en Europa en verwacht het 15 studenten te verwelkomen bij de voltijds programma’s Financial Analyst en Summer Analyst 2017.

De Academy is een uniek initiatief om nieuwe studenten versneld op te leiden tot professionals in long/short-investeringen. Gedurende de twaalf maanden durende opleiding tot financieel analist studeren deelnemers meer dan 2500 uur op de creatie en verfijning van financiële modellen, primair onderzoek, het samenstellen van aanbevelingen en de effectieve overdracht van ideeën.

Media:
Point72 Asset Management