Add-on voor btw van Meridian gecertificeerd voor SAP S/4HANA on-premise edition

DUBLIN--()--Meridian Global Services, internationaal aanbieder van btw-systemen en partner van SAP, heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn btw-add-on voor SAP S/4HANA ®, versie 7.7, een SAP-certificaat heeft gekregen voor integratie in de locatiegebonden uitvoering van SAP S/ 4HANA. De integratie van het belastingsysteem stelt klanten in staat volledig geautomatiseerde belastingprocedures uit te laten voeren binnen hun SAP S/4HANA-software, zonder dat daarvoor tussenliggende systemen nodig zijn.

Het SAP ® Integration and Certification Center (SAP ICC) garandeert dat de add-on voor btw van Meridian voor SAP/4HANA integreert in locatiegebonden editie van SAP S/4HANA. Klanten hebben nu de mogelijkheid deze add-on te gebruikten voor volledige automatisering van fiscaal werk. Zodoende werkt de integratie tijd- en kostenbesparend bij projecten. Tegelijkertijd zorgt de add-on voor meer automatisering en betere nakoming van fiscale regels.

Meridian Global Services
Jennifer Flanagan