Resultaten na 1 jaar onderzoek in Japan onderschrijft GORE® VIABAHN® Endoprosthesis als hulpmiddel voor behandeling complexe leasies dijbeenslagader

GORE® VIABAHN® Endoprosthesis (Photo: Business Wire)

FLAGSTAFF, Ariz. & LAS VEGAS--()--W. L. Gore & Associates, Inc. (Gore) presenteert vandaag positieve resultaten van een prospectief, op meerdere locaties uitgevoerd onderzoek naar de GORE® VIABAHN® Endoprosthesis met heparine op het oppervlak. Het Japanse onderzoek heeft betrekking op een vrijstelling voor experimentele medische hulpmiddelen. De endoprothese zorgde voor uitmuntende resultaten bij de behandeling van lange, complexe laesies in de dijbeenslagader, met een primaire openheid van 88 procent na 12 maanden. De onderzoeksresultaten zijn gepresenteerd in de Gore MEDICAL MASTERY Series, die gelijktijdig met de Vascular Interventional Advances 2016 (VIVA) Conference in Las Vegas plaatsvond. (Gedetailleerde informatie over het onderzoek staat hier.)

Chempetitive Group for W. L. Gore & Associates
Andrea Vuturo, +1 858-457-2436