Ron Wilson wordt partner bij Kurt Salmon in de analysepraktijk van de Retail- en Consumentengoederengroep

ATLANTA--()--Wereldwijd managementconsultantsbureau Kurt Salmon kondigt met veel plezier aan Ron Wilson het bedrijf komt versterken als partner in de Retail- en Consumentengoederengroep en als een leider in de data-analysepraktijk.

Mr. Wilson heeft 20 jaar ervaring met het aanvoeren van verstorende digitale transformaties in de industrie voor verpakte consumentengoederen. Hij heeft een aantal van de grootste bedrijven en merken in die industrie geholpen met het creëren van een holistische aanpak voor het verzamelen en analyseren van big data en het daarna ondernemen van actie als gevolg van de verkregen inzichten, soms op contra-intuïtieve manieren, om zo de kosten in leveranciersketen terug te brengen en verkopen bij de verkooppunten te stimuleren.

Press:
For more information or to arrange an interview with Ron Wilson:
Morgan Fine, 212-840-1661
morgan@blissintegrated.com

Press:
For more information or to arrange an interview with Ron Wilson:
Morgan Fine, 212-840-1661
morgan@blissintegrated.com