Ceo van Aerogen uitgeroepen tot Europees ondernemer van het jaar

GALWAY, Ierland--()--John Power, ceo van Aerogen, wereldleider in medicijntoediening via aerosolen, is bij de uitreiking van de prestigieuze RSM Awards 2016 in Milaan uitgeroepen tot Europees Ondernemer van Jaar.

John Power en Aerogen, dat erkenning kreeg als belangrijkste sectoroverschrijdende bedrijf, werden verkozen uit 32.000 bedrijven uit 33 landen.

De prijs voor Europees Ondernemer van het Jaar ging naar Power wegens zijn uitzonderlijke visie en leiderschap bij de oprichting en ontwikkeling van het bedrijf. Technologieën van Aerogen worden inmiddels in 70 landen toegepast voor de behandeling van patiënten. Meer dan 3 miljoen patiënten hebben al baat gehad bij de unieke producten van dit bedrijf.

For Aerogen
Sarah McDonagh